Fulltime (40 uur)

Backoffice medewerker (24 tot 40 uur pw) - Oosterhout

Oosterhout, Tussen 08:00 en 17:00 MA, DI, WO, DO, VR

Stel je vraag of solliciteer nu via WhatsApp!

+31 6 53 40 45 00

Vereisten

Niveau:

MBO

Functie inhoud

Hofkens HIG is een totaal leverancier op het gebied van reiniging. Wij bieden onze klanten een totaaloplossing op het gebied van schoonmaakonderhoud, glasbewassing, licht en zware industriële reiniging en rioolservice.
Hofkens HIG staat voor kwaliteit, veiligheid, service en een klantgerichte, persoonlijke benadering. In de organisatie noemen wij dit ook wel het oranje bloed dat door onze aderen stroomt, de mentaliteit van ons bedrijf. We noemen onszelf niet voor niets De Allesreinigers.
Werken bij Hofkens HIG betekent deel uitmaken van een sociale organisatie die staat voor haar medewerkers. Er is een familiaire sfeer, persoonlijke aandacht & waardering vanuit de directie en collegas en de communicatielijnen zijn kort. We kennen en waarderen jou!

Ben jij commercieel ingesteld: vriendelijk maar doortastend in je communicatie?
Heb jij ruimtelijk en cijfermatig inzicht?
Hou jij van procesmatig denken en werken?
Als jij hier 3x ja op kunt zeggen, dan zijn wij op zoek naar jou!

De belangrijkste taken van deze veelzijdige functie zijn het uitvoeren van administratieve werkzaamheden van het begin tot het eind voor bestaande en nieuwe klanten. Je vertaalt de dagelijkse operatie in de systemen Link2 en Afas.
Je hebt veelvuldig contact met diverse partijen waaronder klanten, leveranciers, medewerkers en leidinggevenden. Je team bestaat uit 4 collegas en je rapporteert aan het Hoofd Finance.

Wat betekent dit concreet?
- Je ondersteunt de rayonleiders en de bijbehorende interne processen;
- Je maakt en schrijft offertes;
- Je ordent en legt efficiënt gegevens vast in (administratieve) systemen;
- Je boekt de uren van de schoonmaakmedewerkers;
- Je verwerkt administratief opdrachten en contracten;
- Je beheert afgesloten contracten;
- Je draagt verbeterideeën aan;
- Je houdt van projecten en werkt hier vol aan mee;
- Je ontvangt gasten en je neemt de telefoon aan.

Wat hebben we van jou nodig?

- Je hebt commercieel inzicht;
- Accuraat & efficiënt, jij regelt alles en je regelt het goed;
- Je bent goed in de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk (grammaticaal);
- Klantgericht en creatief, wij willen alleen maar blije klanten;
- Stressbestendig en proactief je ziet overal een uitdaging in en gaat op onderzoek uit;
- Je bent flexibel en een echte teamspeler, alles voor het team;
- Je weet procesmatig te denken en te werken en kijkt daarbij verder naar de organisatie in plaats van alleen de afdeling;
- Handig met systemen.

Wat zijn de eisen?
- HBO/MBO+werk- en denkniveau;
- Minimaal 2 jaar ervaring als commercieel administratief medewerker;
- Ruime ervaring met Office: in Excel weet jij net wat meer dan een ander;
- Ervaring met Afas & Link2 is een pré;

Wat bieden wij je?

Bij ons werk je in een familiebedrijf met korte lijnen. Iedereen kent elkaar en de onderlinge betrokkenheid tussen collegas is groot. De afdeling bestaat uit een gezellig en hecht team. Je hebt een uitdagende taak in een dynamische omgeving. We hebben mooie moderne werkplekken voorzien van alle gemakken. Daarnaast zullen we jouw verdere ontwikkeling in je werk en eventueel qua opleiding alleen maar stimuleren. Je valt onder het cao van de schoonmaak en glazenwassers wat o.a. betekent dat je recht hebt op een eindejaar bonus. Daarnaast bouw je pensioen op via BPF Schoonmaak. Ook kun jij je collectief verzekeren via CZ.

Interesse in deze functie?

Vul dan onderstaand formulier zo volledig mogelijk in.
Wij streven ernaar jou binnen 2 dagen te voorzien van een antwoord.

heb je vragen?
Stuur ons een mail op [email protected].

- -
Moment geduld...

Stel je vraag of solliciteer nu via WhatsApp!

+31 6 53 40 45 00

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.