Parttime

Financieel medewerker - Oosterhout

Oosterhout, 24 tot 40 uur per week MA, DI, WO, DO, VR

Stel je vraag of solliciteer nu via WhatsApp!

+31 6 53 40 45 00

Vereisten

Niveau:

MBO

Certificaten:

MBO diploma in de financiële administratie (zoals Moderne bedrijfsadministratie of MEAO bedrijfsadministratie)

Functie inhoud

Hofkens HIG is een totaal leverancier op het gebied van reiniging. Wij bieden onze klanten een totaaloplossing op het gebied van schoonmaakonderhoud, glasbewassing, licht en zware industriële reiniging en rioolservice.

Hofkens HIG staat voor kwaliteit, veiligheid, service en een klantgerichte, persoonlijke benadering. In de organisatie noemen wij dit ook wel het oranje bloed dat door onze aderen stroomt, de mentaliteit van ons bedrijf. We noemen onszelf niet voor niets De Allesreinigers.

Werken bij Hofkens HIG betekent deel uitmaken van een sociale organisatie die staat voor haar medewerkers. Er is een familiaire sfeer, persoonlijke aandacht & waardering vanuit de directie en collegas en de communicatielijnen zijn kort. We kennen en waarderen jou!

Medewerker financiële administratie (24 tot 40 uur)
Ben jij commercieel ingesteld: vriendelijk maar doortastend in je communicatie?
Heb jij ruimtelijk en cijfermatig inzicht?
Hou jij van procesmatig denken en werken?

Als jij hier 3x ja op kunt zeggen, dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat wordt er op de afdeling Finance & ICT zoal gedaan?
Op de afdeling worden o.a. de volgende werkzaamheden verricht: verkoopfacturering, debiteurenbeheer, projectadministratie, boeken van inkoopfacturen, bankmutaties, en beheer van automatisering. De afdeling wordt aangestuurd door de financieel manager.

Wat houdt jouw werk in?
In deze functie houd je je op bezig met alle werkzaam die betrekking hebben op de financiële administratie en de maandelijkse periode- afsluiting, zoals:
- Dagelijks de banken boeken
- Opstellen van verkoopfacturen
- Debiteurenbewaking
- Boeken van inkoopfacturen
- BTW-aangiftes en controles
- Memoriaalboekingen en activabeheer
- Ondersteunende werkzaamheden t.b.v. de salarisadministratie
- Ondersteunen op het gebied van IT, zoals bijvoorbeeld de eenvoudigere gebruikersproblemen
- Op het gebied van de administratieve organisatie help je mee met het beheren en bijwerken van procedures en richtlijnen omtrent de interne processen.
- Je hebt regelmatig contact binnen de organisatie met je leidinggevende, leden van het MT, de uitvoerders en objectleiders.

Wat hebben we van jou nodig?

Wil je in aanmerking komen voor deze functie dan dien je minimaal in het bezit te zijn van:
- MBO diploma in de financiële administratie (zoals Moderne bedrijfsadministratie of MEAO bedrijfsadministratie);
- SPD is een grote pré;
- Minimaal 2 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
- Ervaring in de schoonmaakbranche is een pré;
- Kennis en/of ervaring met ERP-pakketten, liefst AFAS;
- Affiniteit met automatisering systemen is een must.

Wie ben jij?
Als persoon beweeg je je makkelijk binnen de organisatie, je voelt je snel ergens thuis, je maakt je vlot nieuwe werkzaamheden eigen, je hebt een hands-on mentaliteit, bent collegiaal, maar natuurlijk ook accuraat, analytisch en discreet. Het is belangrijk dat je stevig in je schoenen staat en processen in een organisatie goed kan doorgronden. Je weet procesmatig te denken en te werken en kijkt daarbij verder naar de organisatie in plaats van alleen de afdeling.

Wat bieden wij je?

Bij ons werk je in een familiebedrijf met korte lijnen. Iedereen kent elkaar en de onderlinge betrokkenheid tussen collegas is groot. Binnen de organisatie heerst een open, collegiale en prettige werksfeer en afdeling bestaat uit een gezellig en hecht team.

Wij bieden je een afwisselende functie binnen een informele en dynamische organisatie, waar de voertaal Nederlands is. Daarnaast krijg je mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen en zullen we dit zeker stimuleren. Uiteraard krijg je ook een marktconform salaris op basis van kennis en ervaring.

Je valt onder het cao van de schoonmaak en glazenwassers wat o.a. betekent dat je recht hebt op een eindejaar bonus. Daarnaast bouw je pensioen op via BPF Schoonmaak. Ook kun jij je collectief verzekeren via CZ.

Enthousiast geworden? Reageer dan snel!

Interesse in deze functie?

Vul dan onderstaand formulier zo volledig mogelijk in.
Wij streven ernaar jou binnen 2 dagen te voorzien van een antwoord.

heb je vragen?
Stuur ons een mail op [email protected].

- -
Moment geduld...

Stel je vraag of solliciteer nu via WhatsApp!

+31 6 53 40 45 00

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.